Új ügyfélkapcsolat

3 min read

Új kapcsolat #

Új ügyfélkapcsolat létrehozásához nyissa meg az adminisztrációs területen azt az ügyfélprofilt, amellyel a kapcsolatot létre kívánja hozni, majd kattintson a Kapcsolatok fülre.

Az ügyfélhez kapcsolódó új kapcsolat létrehozásához kattintson az Új kapcsolat gombra.

Új ügyfélkapcsolat létrehozása

  • Keresztnév – Kapcsolattartó keresztnév
  • Vezetéknév – Kapcsolattartó vezetékneve
  • Pozíció – Kapcsolattartó pozíció a vállalaton belül
  • Email – Felhasználó a RevTec CRM-en belüli bejelentkezéshez és e-mailek fogadásához
  • Telefon – Kapcsolattartó telefon
  • Jelszó
  • Elsődleges kapcsolattartó – Jelölje be, hogy ő legyen az elsődleges kapcsolattartó. Ha ez az első kapcsolat, akkor ez a mező automatikusan be lesz jelölve, és nem lehet letiltani.
  • Ne küldjön üdvözlő e-mailt – Jelölje be, ha nem szeretne üdvözlő e-mailt küldeni ennek a kapcsolatnak. Ez az opció kikapcsolható a Beállítás->Email sablonok -> Új ügyfél hozzáadása/regisztrálása (üdvözlő e-mail).
    Ha letiltja ezt az e-mail sablont, az üdvözlő e-mail nem kerül elküldésre, ha ez a mező nincs bejelölve.
  • Új jelszó beállítása e-mail küldése – Egy e-mail kerül elküldésre, amely egy linket tartalmaz a kapcsolatnak az új jelszó beállításához.
    A link 48 órán át lesz érvényes.
  • Engedélyek – Az alapértelmezett kapcsolattartási engedélyeket a Beállítások->Beállítások->Vevők menüpontban lehet hozzárendelni. Ha a kapcsolattartó nem rendelkezik semmilyen jogosultsággal, akkor az ügyfelek területének menüpontjai is el lesznek rejtve.

Állítsa be a kapcsolattartási jogosultságokat az igényeinek megfelelően, a jogosultságok határozzák meg, hogy az ügyfelek milyen modulokhoz férhetnek hozzá.

Kapcsolattartási engedélyek #

A RevTec CRM-ben az egyes ügyfélkapcsolatok jogosultságait úgy konfigurálhatja, hogy azok megfeleljenek az Ön igényeinek, az ügyfelek területe különböző funkciókat kínál, de ha nem használ egy adott funkciót, akkor visszavonhatja a kapcsolattartó engedélyét erre a funkcióra, és a funkció nem lesz látható az ügyfelek területén.

Eq. Ha a kapcsolatnak nincs jogosultsága, a számlák nem lesznek láthatók, amikor ez a kapcsolat bejelentkezik az ügyfelek területén belül.

Nyugodtan igazítsa az engedélyeket a saját igényeihez.

Jelenleg a következő engedélyek állnak rendelkezésre a kapcsolatokhoz:

  • Számlák
  • Becslések
  • Szerződések
  • Javaslatok
  • Támogatás
  • Projektek

E-mail értesítések #

A RevTec CRM-ben minden egyes kapcsolathoz külön e-mail értesítéseket állíthat be, például ha nem szeretné, hogy a kapcsolat számlaelszámolásról szóló értesítéseket kapjon, akkor kikapcsolhatja a számlákról szóló e-mail értesítést. Ne feledje, hogy ha az ügyfélnek csak egy kapcsolattartója van, és erre a kapcsolattartóra vonatkozóan kapcsolja be az e-mail értesítéseket, akkor a kapcsolódó funkciókról nem fog e-mailt küldeni.

Egy másik példa: tegyük fel, hogy az ügyfélnek 5 kapcsolattartója van, és mindegyiküknek van hozzáférése a projektekhez, de csak egy kapcsolattartónak szeretné, hogy megkapja a projektekkel kapcsolatos e-maileket, ebben az esetben mind az 5 kapcsolattartónak engedélyt ad a projektekhez, de csak az egyik kapcsolattartónak kapcsolja be a projektekkel és feladatokkal kapcsolatos e-mail értesítéseket, ebben az esetben ez a kapcsolattartó csak a projektekkel és a projektfeladatokkal kapcsolatos e-maileket kapja meg, de a többi 4 kapcsolattartó nem.

A RevTec CRM-ben a kapcsolattartókra vonatkozó e-mail értesítések funkciót arra is használják, hogy előre kiválasszák a kapcsolattartók eq-t, miközben számlát küldenek egy ügyfélnek. Ha az Értékesítés->Számlák->[Invoice] menüpontra navigál, és az e-mail ikonra kattintva elküldi a számlát az ügyfélnek, a kiválasztási legördülő listában automatikusan kiválasztódnak azok a kapcsolatok, amelyek engedélyezték az e-mail értesítést a számlákhoz, ne feledje, hogy ha kézzel választ ki olyan kapcsolatot, amely nem engedélyezte az e-mail értesítést a számlákhoz, akkor az e-mail MINDEN kiválasztott kapcsolatnak elküldésre kerül.

Jelenleg a következő e-mail értesítések állnak rendelkezésre a kapcsolatok számára:

  • Számla
  • Hitelkártya
  • Becslés
  • Jegyek
  • Projekt
  • Szerződés
  • Feladat – Csak a projekthez kapcsolódó feladatokhoz.

Updated on 2024-08-05