Új kapcsolat #
Új ügyfélkapcsolat létrehozásához nyissa meg az adminisztrációs területen azt az ügyfélprofilt, amellyel a kapcsolatot létre kívánja hozni, majd kattintson a Kapcsolatok fülre.
Az ügyfélhez kapcsolódó új kapcsolat létrehozásához kattintson az Új kapcsolat gombra.
- Keresztnév – Kapcsolattartó keresztnév
- Vezetéknév – Kapcsolattartó vezetékneve
- Pozíció – Kapcsolattartó pozíció a vállalaton belül
- Email – Felhasználó a RevTec CRM-en belüli bejelentkezéshez és e-mailek fogadásához
- Telefon – Kapcsolattartó telefon
- Jelszó
- Elsődleges kapcsolattartó – Jelölje be, hogy ő legyen az elsődleges kapcsolattartó. Ha ez az első kapcsolat, akkor ez a mező automatikusan be lesz jelölve, és nem lehet letiltani.
- Ne küldjön üdvözlő e-mailt – Jelölje be, ha nem szeretne üdvözlő e-mailt küldeni ennek a kapcsolatnak. Ez az opció kikapcsolható a Beállítás->Email sablonok -> Új ügyfél hozzáadása/regisztrálása (üdvözlő e-mail). Ha letiltja ezt az e-mail sablont, az üdvözlő e-mail nem kerül elküldésre, ha ez a mező nincs bejelölve.
- Új jelszó beállítása e-mail küldése – Egy e-mail kerül elküldésre, amely egy linket tartalmaz a kapcsolatnak az új jelszó beállításához.A link 48 órán át lesz érvényes.
- Engedélyek – Az alapértelmezett kapcsolattartási engedélyeket a Beállítások->Beállítások->Vevők menüpontban lehet hozzárendelni. Ha a kapcsolattartó nem rendelkezik semmilyen jogosultsággal, akkor az ügyfelek területének menüpontjai is el lesznek rejtve.
Kapcsolattartási engedélyek #
A RevTec CRM-ben az egyes ügyfélkapcsolatok jogosultságait úgy konfigurálhatja, hogy azok megfeleljenek az Ön igényeinek, az ügyfelek területe különböző funkciókat kínál, de ha nem használ egy adott funkciót, akkor visszavonhatja a kapcsolattartó engedélyét erre a funkcióra, és a funkció nem lesz látható az ügyfelek területén.
Eq. Ha a kapcsolatnak nincs jogosultsága, a számlák nem lesznek láthatók, amikor ez a kapcsolat bejelentkezik az ügyfelek területén belül.
Nyugodtan igazítsa az engedélyeket a saját igényeihez.
Jelenleg a következő engedélyek állnak rendelkezésre a kapcsolatokhoz:
- Számlák
- Becslések
- Szerződések
- Javaslatok
- Támogatás
- Projektek
E-mail értesítések #
A RevTec CRM-ben minden egyes kapcsolathoz külön e-mail értesítéseket állíthat be, például ha nem szeretné, hogy a kapcsolat számlaelszámolásról szóló értesítéseket kapjon, akkor kikapcsolhatja a számlákról szóló e-mail értesítést. Ne feledje, hogy ha az ügyfélnek csak egy kapcsolattartója van, és erre a kapcsolattartóra vonatkozóan kapcsolja be az e-mail értesítéseket, akkor a kapcsolódó funkciókról nem fog e-mailt küldeni.
Egy másik példa: tegyük fel, hogy az ügyfélnek 5 kapcsolattartója van, és mindegyiküknek van hozzáférése a projektekhez, de csak egy kapcsolattartónak szeretné, hogy megkapja a projektekkel kapcsolatos e-maileket, ebben az esetben mind az 5 kapcsolattartónak engedélyt ad a projektekhez, de csak az egyik kapcsolattartónak kapcsolja be a projektekkel és feladatokkal kapcsolatos e-mail értesítéseket, ebben az esetben ez a kapcsolattartó csak a projektekkel és a projektfeladatokkal kapcsolatos e-maileket kapja meg, de a többi 4 kapcsolattartó nem.
A RevTec CRM-ben a kapcsolattartókra vonatkozó e-mail értesítések funkciót arra is használják, hogy előre kiválasszák a kapcsolattartók eq-t, miközben számlát küldenek egy ügyfélnek. Ha az Értékesítés->Számlák->[Invoice] menüpontra navigál, és az e-mail ikonra kattintva elküldi a számlát az ügyfélnek, a kiválasztási legördülő listában automatikusan kiválasztódnak azok a kapcsolatok, amelyek engedélyezték az e-mail értesítést a számlákhoz, ne feledje, hogy ha kézzel választ ki olyan kapcsolatot, amely nem engedélyezte az e-mail értesítést a számlákhoz, akkor az e-mail MINDEN kiválasztott kapcsolatnak elküldésre kerül.
Jelenleg a következő e-mail értesítések állnak rendelkezésre a kapcsolatok számára:
- Számla
- Hitelkártya
- Becslés
- Jegyek
- Projekt
- Szerződés
- Feladat – Csak a projekthez kapcsolódó feladatokhoz.