Számlázási projekt

1 min read

A projekt számlázása csak a projektterületről ajánlott a jobb felső sarokban található Projekt számlázása gomb segítségével, hogy nyomon követhető legyen a projekthez létrehozott összes számla.

A projekt számlázásakor a számlaelemek felépítésének 3 típusa létezik.

  1. Egysoros – Nem alkalmazható, ha a projekt számlázási típusa Feladat órák
    1. Tétel neve: Projekt neve
    2. Leírás: Minden feladat + teljes naplózott idő feladatonként
  2. Tételenkénti feladat – Minden számlázható feladat tételenként – (Nem alkalmazható, ha a számlázás típusa Fix költség).
    1. Elem neve: Projekt neve + Feladat neve
    2. Leírás: Teljes naplózott idő
  3. Minden egyes munkaidő-nyilvántartás – Alkalmazza az összes számlázható munkaidő-nyilvántartást a feladatokból – (Nem alkalmazható, ha a számlázás típusa Fix költség).
    1. Elem neve: Projekt neve + Feladat neve
    2. Leírás: A munkaidő-nyilvántartás kezdete + vége + teljes naplózott idő.

Számlázandó feladatok

A RevTec CRM segítségével kiválaszthatja, hogy milyen feladatokat számlázzon ki a projekt számlázásakor.

A számlázásra kerülő feladatok megtekintéséhez kattintson a Lásd a számlán számlázásra kerülő feladatokat gombra, amelyet az Ön igényei szerint módosíthat.

Ha a feladat megjegyzés teljes, amikor a jobb oldalon az Ezen a számlán szereplő feladatok megtekintése gombra kattint, a Nem teljesült üzenet jelenik meg. Egy másik üzenet automatikusan hozzáadódik piros színnel, ha a feladatnak nincs időzítője, de a feladatot számlázni szeretné. Nézze meg az alábbi képet.

számlázási projekt

A jövőbeni kezdési dátummal rendelkező feladatok nem számlázhatók.

Valójában igen, ha ellenőrzi őket. Alapértelmezés szerint a jövőbeni kezdési dátumú feladatok nem lesznek ellenőrizve, ami logikus.

Megjegyzések #

  • Minden számlázott feladat befejezettnek lesz jelölve (ha valamelyik feladatot nem fejezte be) – A kijelölt munkatársaknak nem küld értesítést.
  • A feladat számlázása után nem indíthat időzítőket, és nem számlázhatja újra a feladatot. Ha újra számlázni kell, akkor újra létre kell hoznia a feladatot.
  • Ha az ügyfélnek az alapértelmezett pénznemtől eltérő pénzneme van beállítva, akkor a projekt pénzneme az ügyfél pénzneme lesz.
Updated on 2024-08-05
Was it helpful ?