A számlák egyesítése a RevTec CRM funkciója, amely lehetővé teszi a már létrehozott számlák egy számlába való egyesítését/befoglalását azáltal, hogy az összes számlainformációt átadja az új számlának. Ezt a funkciót akkor használja, ha ügyfelének vannak még kifizetetlen számlái, de új számlát kell készítenie az ügyfélnek, és szeretné megakadályozni, hogy ügyfele több számlát fizessen, ebben az esetben ügyfelének csak 1 számlát kell fizetnie.
Hogyan ellenőrizhető, hogy vannak-e elérhető számlák összevonva? #
Az összevonható számlák különböző helyeken jelennek meg.
- Új számla létrehozásakor – Az egyesítendő rendelkezésre álló számlák az ügyfél kiválasztása után jelennek meg, a rendszer ellenőrzi, hogy vannak-e rendelkezésre álló számlák, amelyeket össze kell vonni az Ön által a kiválasztott ügyfél számára készítendő számlával.
- Amikor megtekinti a meglévő számlát az adminisztrációs területen – a rendelkezésre álló számlák felül jelennek meg, és rákattinthat a szerkesztés gombon a szükséges művelet végrehajtásához.
- Meglévő számla szerkesztésekor – Az összevonható számlák a szerkesztés megadása után azonnal megjelennek számlaterület.
Eq. Ha a szerkesztett számla állapota Részben kifizetett, akkor a meglévő számlákat nem fogja tudni összevonni a Részlegesen kifizetett állapottal.
Hogyan egyesítheti a számlákat? #
Amikor létrehoz/szerkeszt egy számlát a tetején, egy üzenet jelenik meg, ha vannak összevonható számlák.
Több számlát egyesíthet, ha a számlaszám mellett a bal oldalon található jelölőnégyzetre kattint. >
A mező bejelölése után a számlatételek automatikusan hozzáadódnak a meglévő számlához jelenleg létrehozva vagy szerkesztve.
Továbbá törlés helyett töröltként is megjelölheti az egyesített számlákat, mert a számlák összevonása hiányosságokat okoz a számlaszámokban. Kérjük, ne vonja össze a számlákat, ha azt szeretné, hogy ne legyenek hiányosságok a számlaelőzményekben. Lehetősége van a számlaszámok manuális módosítására is, ha hiányokat kíván pótolni.