Miközben a számlát az adminisztrációs területen tekinti meg, kattintson a + Fizetés gombra az új számla befizetésének rögzítéséhez, majd a gombra kattintás után új nézet jelenik meg, beleértve a fizetés rögzítési űrlapját. p>

Ne feledje, hogy a + Fizetés gomb csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó rendelkezik fizetési engedéllyel LÉTREHOZÁS, továbbáez a gomb le van tiltva, ha a számla állapota Fizetett vagy Törölt.

- Beérkezett összeg – A számláért fizetett teljes összeg, ez a mező automatikusan kitöltésre kerül a számla esedékes összege alapján.
- Fizetési dátum – Válassza ki a fizetés dátumát, alapértelmezés szerint az aktuális dátum kerül kiválasztásra.
- Fizetési mód – Ehhez a számlához ki kell választania az elérhető fizetési módok egyikét. A fizetési mód nem szerepel a listán? További információért kattintson ide .
- További részleteket is hozzáadhat fizetés megjegyzés.
- Ne küldjön számlafizetéssel rögzített e-mailt az ügyfelek kapcsolattartóinak – Ha be van jelölve, a rendszer nem küld e-mailt az ügyfélkapcsolattartóknak arról, hogy a számla fizetését rögzítik. Ha szeretné letiltani ezt az opciót, letilthatja az e-mail sablont a Beállítások->Beállítások->Számla fizetés rögzítve (Elküldve az ügyfél kapcsolattartóinak) menüpontban, a sablon letiltása után ez a mező nem jelenik meg, és nem fog e-mailt küldeni a címre. az ügyfél.
- Kattintson a Mentés gombra.
A fizetés rögzítése után a számla állapota automatikusan frissül a végösszeg alapján. Ha a teljes összeget rögzítik ehhez a számlához, akkor az állapot Fizetett lesz, ellenkező esetben Részben fizetve lesz.
E-mail elküldve az ügyfelek kapcsolattartóinak #
Ha „Ne küldjön számlafizetésről rögzített e-mailt az ügyfélkapcsolattartóknak”< A /strong> nincs bejelölve a fizetés rögzítése után. Az e-mailt (PDF fizetési melléklettel) közvetlenül az ügyfél kapcsolattartóinak küldjük el, hogy tájékoztassuk arról, hogy a számla kifizetését rögzítik.
Az e-mail tartalmának szerkesztéséhez lépjen a következő címre: Beállítás -> E-mail sablonok -> Számlafizetés rögzítve (elküldve az ügyfelek kapcsolattartóinak).
E-mail elküldve a személyzetnek #
Emellett a rendszer újabb e-mailt küld (Rögzített számlafizetés (Elküldve a személyzetnek) a számlát értékesítőnek és a számla készítőjének strong>, ezt az e-mailt akkor is elküldjük, amikor az ügyfél online fizetési átjárón keresztül fizeti ki a számlát.
Ne feledje, ha a fizetést az adminisztrációs területen keresztül rögzíti a munkatárs (jelenleg bejelentkezve) a munkatárs nem kap e-mailt.
Hibaelhárítás #
A fizetési módok nem jelennek meg a számlán #
Erről bővebben olvashat: itt