Könnyedén testre szabhatja az összes jegy e-mail sablonját a Beállítások -> E-mail sablonok -> Jegyek menüpontban.
Itt van egy lista az összes jegy email sablonról:
- New Ticket Opened (A személyzet által megnyitott, az ügyfélnek küldött jegy) – (Az ügyfélnek küldött jegy, ha a jegyet az admin területről nyitották meg)
- Ticket Reply (Sent to customer) – Amikor az admin hozzáadja a jegyre adott választ, ez az e-mail elküldésre kerül az ügyfélnek.
- Jegyre válasz (Az ügyfél által megnyitott jegyet a személyzet tagjainak küldött) – Amikor az ügyfél válaszol a jegyre, és egy e-mailt küld az összes munkatársnak , amelyik osztály ugyanaz, mint a jegy osztálya.
- New Ticket Open Autoresponse – (Amikor az ügyfél új jegyet nyit automatikus válaszüzenetet)
- New Ticket Created (egyéni megnyitott, elküldve a munkatársaknak) – (Amikor az ügyfél új jegyet nyit, az összes munkatárs, akinek az osztálya megegyezik a jegyosztályéval, megkapja ezt az e-mailt.)
- Auto Close Ticket – Ez az e-mail akkor kerül elküldésre, amikor a cron automatikusan lezárja a jegyet.
Nyugodtan letilthatja bármelyik e-mail sablont, ha nem szeretné, hogy elküldjük.