Elküldött e-mailek követése

2 min read

A 2.0-s verziótól kezdve a RevTec CRM-hez egy új egyedi funkció került az elküldött e-mailek nyomon követésére, ha azokat az „értékesítési” funkciókhoz nyitották meg. Ez a funkció segít könnyen meghatározni, hogy a kapcsolattartó megnyitotta-e az e-mailt, amikor elküldte a számlát a kapcsolattartói e-mail-címre.

Ez csak bizonyos e-mailekre vonatkozik, alább megtalálja az e-mailek/e-mail sablonok listáját. nyomon követik.

  1. Számla küldése az Ügyfélnek
  2. A számla már elküldve az ügyfélnek
  3. Értesítés a számla lejártáról
  4. Küldés Becslés az ügyfélnek
  5. A becslés már elküldve az ügyfélnek
  6. Emlékeztető a lejárat becslésére
  7. Javaslat küldése az Ügyfélnek
  8. Új megjegyzés (Elküldve az Ügyfélnek/ Lead)
  9. Ajánlat lejárati emlékeztetője
  10. Jóváírás elküldése e-mailre
  11. Szerződés elküldése az ügyfélnek
  12. Küldés Az Ügyfél előfizetése
  13. Az előfizetés fizetése sikertelen

A fent említett összes elérhető e-mail sablont ellenőrizheti a Beállítás->E-mail sablonok részben.

>

Az e-mail megnyitásának ellenőrzése #

Nem kell semmit konfigurálnia, a funkció automatikusan BE van kapcsolva, és a dobozból kiveszi a RevTec CRM használata közben.

Tegyük fel, hogy számlát küldött egy kapcsolattartónak, és látni szeretné, hogy a kapcsolattartó megnyitotta-e az e-mailt, az adminisztrációs területen nyissa meg a számla előnézeti területét, és kattintson a boríték menü ikont, akkor megjelenik az összes nyomon követett e-mail listája, amelyen látható, hogy meg vannak-e nyitva vagy sem.

Ugyanezekkel a lépésekkel ellenőrizze, hogy a megnyitott e-mailt kérték-e minden egyéb funkció.

A nyomon követett e-mailek nem frissültek< /a> #

Egyszer előfordulhat, hogy ez a funkció nem működik megfelelően, attól függően, hogy a kapcsolattartó/felhasználó milyen beállításokat állított be a levelezőprogramjában. A RevTec CRM nem tud semmit tenni ez ellen, a nyomon követett e-mail állapot továbbra is Nincs megnyitva

Ha a kapcsolattartónak/felhasználónak van lehetősége levelezőprogramjában/e-mail felületén, hogy kapcsolja ki a távoli tartalmat a fogadott e-maileknél, ez nem biztos, hogy megfelelően működik. Az alábbiakban egy példát találhat, hogyan nézhet ki ez a Thunderbird levelezőprogramban

< p>Ebben az esetben, ha a kapcsolattartó csak olvassa el az e-mailt, és ne kapcsolja be a távoli tartalmat, vagy ne engedélyezze a távoli tartalmat ehhez a konkrét e-mail, az e-mail továbbra is „Nincs megnyitva

 

 

Updated on 2024-08-05