E-mail csővezeték / automatikus importáló jegyek

4 min read

Az email piping egy olyan funkció a RevTec CRM-ben, amely lehetővé teszi a jegy automatikus megnyitását vagy megválaszolását emailből.

A jegyek automatikus importálásához nem használhatja mindkét módszert. Csak 1 módszert kell beállítania (cPanel Forwarders vagy IMAP), az Ön igényeitől függően.

  • A levelezőszerverén létre kell hoznia egy egyedi e-mail fiókot minden támogatási részleg számára, ennek teljes postafióknak kell lennie.
  • A Perfexben navigáljon a Beállítások -> Támogatás -> Osztályok > Szerkesztés menüponthoz, és adja meg az osztály e-mail címét.

Email forwarders módszer (cPanel módszer 1) #

  1. Jelentkezzen be a cPanel fiókjába
  2. Menjen a Forwarders szakaszba és állítsa be a forwardert a következő paranccsal a részlegének megfelelően “php -q /home/felhasználónév/public_html/crm/pipe.php” . Eq. Ha az Ön osztálya az Info és beállította a info@yourdomain.com e-mail címet az osztályon, akkor továbbítania kell ezt az e-mailt. Ismételje meg ezt a lépést minden egyes osztályon.
Email Piping, cPanel továbbítók
TIPP: A csővezeték útvonalát a Beállítások -> Beállítások -> Jegyek -> E-mail csővezetékek menüpontban ellenőrizheti.

IMAP (2. módszer) #

Ez a módszer automatikusan importálja a jegyeket közvetlenül az e-mail olvasásakor.

  • Ha ezt a módszert szeretné használni, akkor be kell állítania a cron feladatot.
  • A cron minden 5 percben lefut, és ellenőrzi az új jegyeket.

MEGJEGYZÉS: A szkript csak a meg nem nyitott e-maileket ellenőrzi, hogy ne kelljen újra és újra ellenőrizni az összes e-mailt, és ne lassítsa le a rendszert. Az e-mail ellenőrzése után, ha nem ellenőrizte a törlés az importálás után a szkript automatikusan megjelöli az e-mailt, mint OLVASOTT.

Ha a meglévő e-mail cím beállítása, amely sok e-mailt tartalmaz, győződjön meg róla, hogy minden e-mail van jelölve, mint READ, hogy megakadályozza a spam e-mailek importálását, amikor a cron feladat fut, és olvassa el az e-maileket az első alkalommal.

A PHP-építésnek IMAP-támogatásra van szüksége ahhoz, hogy ez a módszer megfelelően működjön.

  1. A levelezőszerverén hozzon létre egy egyedi e-mail fiókot minden támogatási részleg számára. Ennek teljes postafióknak kell lennie, az alias e-mail nem támogatott.
  2. Navigáljon a Setup->Support->Departments menüpontba, minden egyes részleghez adja hozzá az IMAP hitelesítő adatokat, majd kattintson az IMAP kapcsolat tesztelése gombra, hogy tesztelje, sikeres-e a kapcsolat és jók-e a hitelesítő adatok.
  3. Kövesse az alábbiakban említett vizsgálati lépéseket.

Gmail IMAP automatikus importálása Megjegyzések #

  1. Ha a google apps fiókot használja, győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a domain nevet.
  2. Ha a Google Apps fiókot használja, győződjön meg róla, hogy engedélyezi az IMAP-ot.
  3. Ha az IMAP-kapcsolat tesztelése során a kapcsolat visszautasítását kapja, ellenőrizze, hogy a kiszolgáló tűzfala nem blokkolja-e a Google felé irányuló forgalmat.
  4. Győződjön meg róla, hogy engedélyezte a kevésbé biztonságos alkalmazásokat
  5. Az IMAP-kiszolgálóhoz próbálja meg az imap.gmail.com címet.
  6. SSL titkosítás ellenőrzése

A spam e-mailek ellenőrzéséhez/blokkolásához látogasson el a Beállítás->Support->Spam szűrők menüpontba.


Az e-mail csővezeték tesztelése #

Ha az IMAP automatikus jegyimportáló módszert használja, akkor 5 percet kell várnia a cron feladat futtatására.

A beállítások után próbáljon meg néhány teszt e-mailt küldeni. Ha minden rendben van, egy új jegyet nyit a CRM-en belül. A tesztelés során nem használhatja a saját vagy a személyzet bármelyikének címét üzenet küldésére.

A munkatársak e-mail címei csak a jegyekre való válaszadásra szolgálnak, és nem tudsz új jegyet létrehozni a munkatársak e-mail címével.

Ha az e-mail elküldésekor nem jön létre jegy, akkor ellenőrizze a Segédprogramok > Jegyzőkönyv. Ha az üzenetet a Perfex fogadta, akkor az itt fog szerepelni az okkal együtt, hogy miért nem sikerült jegyet létrehozni. Ha az elküldött üzenet nem szerepel itt, akkor a korábban beállított továbbító nem működik megfelelően, és a Perfex nem kapta meg az üzenetet.

Ha a “Ticket ID Not Found” hibaüzenetet kapja, ez azt jelenti, hogy a személyzeti e-mail címéről próbál támogatási jegyet nyitni.

A munkatársak csak válaszolni tudnak a jegyekre, újakat nem nyithatnak, így bármely más e-mail címről is küldhet jegyet, és azt el kell fogadni.

Ismert problémák, amelyekkel találkozhat #

Ha egy e-mail nem került átvezetésre a jegyrendszerbe, az első hivatkozási pont a Segédprogramok > Jegyzőkönyv átvezetése. Ez mutatja a Perfex e-mail csővezetési folyamata által feldolgozott összes e-mailt és az esetlegesen előforduló hibákat, a három leggyakoribb hiba magyarázatát alább találja:

Jegyazonosító nem található #

Ez azt jelenti, hogy a személyzet számára kijelölt e-mail címet használja az e-mail küldéséhez. A személyzet csak a jegyekre válaszolhat, és nem tud új jegyeket nyitni, ha e-mailt küld a támogatási e-mailekre.
Ha tesztelni szeretné, akkor egy olyan e-mail címet kell küldenie a Perfexbe, amely nem a személyzethez van hozzárendelve.

Csak e-mailben engedélyezett válaszok #

A napló azt jelenti, hogy az osztály e-mail címére érkezett egy e-mail, de a tárgy nem tartalmazott jegyazonosítót. Ha a Beállítások -> Beállítások -> Támogatás -> Támogatás->Email csővezeték konfigurációban található Igen Csak válaszok engedélyezettek e-mailben opciót állította be, az e-mail elutasításra kerül a rendszerből.

Inline csatolmány nem szerepel a jegy testében (cPanel forwarder módszer) #

Néha nem tudjuk a csatolmányokat az e-mail testéből lekérni és a jegyhez csatolni. Csak a normál mellékleteket importáljuk.

Az új jegyek/válaszok kétszer importálódnak #

Győződjön meg róla, hogy nem használja az IMAP és a cPanel forwarder módszert együtt, vagy az IMAP-ot VAGY a cPanel forwardert kell használnia a jegyek automatikus importálásához.
Ha a pipe.php-t használja (cPanel forwarder módszer), akkor navigáljon a Setup->Support->Departments menüpontba, és győződjön meg róla, hogy az IMAP host és jelszó üres.

A munkatársak nem kapnak e-mailt, amikor új jegyet hoznak létre vagy választ küldenek ki. #

Kattintson ide, ha többet szeretne olvasni arról, hogy miért történik ez.

Hibaelhárítás #

Ha egy e-mail nem került átvezetésre a jegyrendszerbe, és nem szerepel a Segédprogramok > E-mail átvezetési naplóban, akkor a következő lépésekkel azonosíthatja a probléma okát. Az email-továbbító csővezetési módszer használatától függően különböző eljárások vannak.

Nincs napló az Email Pipe naplóban vagy a levelek kézbesítésének megkezdésekor #

Ha nincs e-mail csőnapló, amikor e-mailt küld a csővezetékes e-mail címre, akkor a továbbító bejegyzése nem helyes, és az üzenet nem kerül elküldésre a pipe.php fájlba.

Ennek kijavításához először győződjünk meg arról, hogy a pipe.php fájl chmod értéke 755.

Ha még mindig nem működik, próbálja ki a következő parancsok valamelyikét:

/usr/bin/php -q /home/username/public_html/crm/pipe.php /usr/local/bin/php -q /home/username/public_html/crm/pipe.php 
Updated on 2024-08-05