Az email piping egy olyan funkció a RevTec CRM-ben, amely lehetővé teszi a jegy automatikus megnyitását vagy
- A levelezőszerverén létre kell hoznia egy egyedi e-mail fiókot minden támogatási részleg számára, ennek teljes postafióknak kell lennie.
- A Perfexben navigáljon a Beállítások -> Támogatás -> Osztályok > Szerkesztés menüponthoz, és adja meg az osztály e-mail címét.
Email forwarders módszer (cPanel módszer 1) #
- Jelentkezzen be a cPanel fiókjába
- Menjen a Forwarders szakaszba és állítsa be a forwardert a következő paranccsal a részlegének megfelelően “php -q /home/felhasználónév/public_html/crm/pipe.php” . Eq. Ha az Ön osztálya az Info és beállította a info@yourdomain.com e-mail címet az osztályon, akkor továbbítania kell ezt az e-mailt. Ismételje meg ezt a lépést minden egyes osztályon.

IMAP (2. módszer) #
Ez a módszer automatikusan importálja a jegyeket közvetlenül az e-mail olvasásakor.
- Ha ezt a módszert szeretné használni, akkor be kell állítania a cron feladatot.
- A cron minden 5 percben lefut, és ellenőrzi az új jegyeket.
MEGJEGYZÉS: A szkript csak a meg nem nyitott e-maileket ellenőrzi, hogy ne kelljen újra és újra ellenőrizni az összes e-mailt, és ne lassítsa le a rendszert. Az e-mail ellenőrzése után, ha nem ellenőrizte a törlés az importálás után a szkript automatikusan megjelöli az e-mailt, mint OLVASOTT.
A PHP-építésnek IMAP-támogatásra van szüksége ahhoz, hogy ez a módszer megfelelően működjön.
- A levelezőszerverén hozzon létre egy egyedi e-mail fiókot minden támogatási részleg számára. Ennek teljes postafióknak kell lennie, az alias e-mail nem támogatott.
- Navigáljon a Setup->Support->Departments menüpontba, minden egyes részleghez adja hozzá az IMAP hitelesítő adatokat, majd kattintson az IMAP kapcsolat tesztelése gombra, hogy tesztelje, sikeres-e a kapcsolat és jók-e a hitelesítő adatok.
- Kövesse az alábbiakban említett vizsgálati lépéseket.
Gmail IMAP automatikus importálása Megjegyzések #
- Ha a google apps fiókot használja, győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a domain nevet.
- Ha a Google Apps fiókot használja, győződjön meg róla, hogy engedélyezi az IMAP-ot.
- Ha az IMAP-kapcsolat tesztelése során a kapcsolat visszautasítását kapja, ellenőrizze, hogy a kiszolgáló tűzfala nem blokkolja-e a Google felé irányuló forgalmat.
- Győződjön meg róla, hogy engedélyezte a kevésbé biztonságos alkalmazásokat
- Az IMAP-kiszolgálóhoz próbálja meg az imap.gmail.com címet.
- SSL titkosítás ellenőrzése
A spam e-mailek ellenőrzéséhez/blokkolásához látogasson el a Beállítás->Support->Spam szűrők menüpontba.
Az e-mail csővezeték tesztelése #
A beállítások után próbáljon meg néhány teszt e-mailt küldeni. Ha minden rendben van, egy új jegyet nyit a CRM-en belül. A tesztelés során nem használhatja a saját vagy a személyzet bármelyikének címét üzenet küldésére.
A munkatársak e-mail címei csak a jegyekre való válaszadásra szolgálnak, és nem tudsz új jegyet létrehozni a munkatársak e-mail címével.
Ha az e-mail elküldésekor nem jön létre jegy, akkor ellenőrizze a Segédprogramok > Jegyzőkönyv. Ha az üzenetet a Perfex fogadta, akkor az itt fog szerepelni az okkal együtt, hogy miért nem sikerült jegyet létrehozni. Ha az elküldött üzenet nem szerepel itt, akkor a korábban beállított továbbító nem működik megfelelően, és a Perfex nem kapta meg az üzenetet.
Ha a “Ticket ID Not Found” hibaüzenetet kapja, ez azt jelenti, hogy a személyzeti e-mail címéről próbál támogatási jegyet nyitni.
A munkatársak csak válaszolni tudnak a jegyekre, újakat nem nyithatnak, így bármely más e-mail címről is küldhet jegyet, és azt el kell fogadni.
Ismert problémák, amelyekkel találkozhat #
Ha egy e-mail nem került átvezetésre a jegyrendszerbe, az első hivatkozási pont a Segédprogramok > Jegyzőkönyv átvezetése. Ez mutatja a Perfex e-mail csővezetési folyamata által feldolgozott összes e-mailt és az esetlegesen előforduló hibákat, a három leggyakoribb hiba magyarázatát alább találja:
Jegyazonosító nem található #
Ez azt jelenti, hogy a személyzet számára kijelölt e-mail címet használja az e-mail küldéséhez. A személyzet csak a jegyekre válaszolhat, és nem tud új jegyeket nyitni, ha e-mailt küld a támogatási e-mailekre.
Ha tesztelni szeretné, akkor egy olyan e-mail címet kell küldenie a Perfexbe, amely nem a személyzethez van hozzárendelve.
Csak e-mailben engedélyezett válaszok #
A napló azt jelenti, hogy az osztály e-mail címére érkezett egy e-mail, de a tárgy nem tartalmazott jegyazonosítót. Ha a Beállítások -> Beállítások -> Támogatás -> Támogatás->Email csővezeték konfigurációban található Igen Csak válaszok engedélyezettek e-mailben opciót állította be, az e-mail elutasításra kerül a rendszerből.
Inline csatolmány nem szerepel a jegy testében (cPanel forwarder módszer) #
Néha nem tudjuk a csatolmányokat az e-mail testéből lekérni és a jegyhez csatolni. Csak a normál mellékleteket importáljuk.
Az új jegyek/válaszok kétszer importálódnak #
A munkatársak nem kapnak e-mailt, amikor új jegyet hoznak létre vagy választ küldenek ki. #
Kattintson ide, ha többet szeretne olvasni arról, hogy miért történik ez.
Hibaelhárítás #
Ha egy e-mail nem került átvezetésre a jegyrendszerbe, és nem szerepel a Segédprogramok > E-mail átvezetési naplóban, akkor a következő lépésekkel azonosíthatja a probléma okát. Az email-továbbító csővezetési módszer használatától függően különböző eljárások vannak.
Nincs napló az Email Pipe naplóban vagy a levelek kézbesítésének megkezdésekor #
Ha nincs e-mail csőnapló, amikor e-mailt küld a csővezetékes e-mail címre, akkor a továbbító bejegyzése nem helyes, és az üzenet nem kerül elküldésre a pipe.php fájlba.
Ennek kijavításához először győződjünk meg arról, hogy a pipe.php fájl chmod értéke 755.
Ha még mindig nem működik, próbálja ki a következő parancsok valamelyikét:
/usr/bin/php -q /home/username/public_html/crm/pipe.php /usr/local/bin/php -q /home/username/public_html/crm/pipe.php