Auto Close Jegyek

< 1 min read

A RevTec CRM lehetőséget kínál arra, hogy egy bizonyos ideig automatikusan lezárja az inaktív jegyeket.

Ez az opció a Setup->Settings->Cron Job->Tickets menüpontban található, itt adhatja meg, hogy hány órának kell eltelnie az utolsó jegyre adott válasz után ahhoz, hogy a rendszer automatikusan lezárja a jegyet.

Ne feledje, hogy a rendszer csak a következő státuszú jegyeket zárja le automatikusan: Beállítások->Support->Ticket státuszok menüpontban a jegyekhez hozzáadott egyéb egyéni státuszok: Válaszolt, Nyitott és egyéb egyéni státuszok.

Miután a jegy automatikus lezárása megtörtént, a rendszer e-mailt küld az ügyfélnek, amelyben tájékoztatja, hogy a jegye lezárult.Elérheti a Beállítás->Email sablonok menüpontot, és szerkesztheti az “Auto Close Ticket” nevű e-mail sablont, hogy a tartalmat az Ön igényeinek megfelelően formázza, és akár le is tilthatja ezt a sablont, ha nem szeretné, hogy az ügyfeleit tájékoztassák a jegy automatikus lezárásáról.

Ahhoz, hogy ez a funkció működjön, megfelelően beállított cron feladatra lesz szükséged.

Automatikus jegyek bezárásának kikapcsolása #

Ha le szeretné tiltani a jegyek automatikus lezárása funkciót, navigáljon a Beállítások-> Beállítások->Cron munka->Cédulák menüpontba, és állítsa be az Automatikus jegyzárás után 0 értékre.

Updated on 2024-08-05
Was it helpful ?