A munkatársak nem kapnak e-mailt, amikor új jegyet hoznak létre, vagy a válasz elküldésre kerül

< 1 min read

Ha ezt a problémát tapasztalja, győződjön meg arról, hogy Ön/egyéb munkatársak ahhoz az osztályhoz tartoznak, amelyhez ez a jegy tartozik.

Csak a jegyosztályhoz tartozó munkatársak kapnak értesítést, ha egy ügyfél új jegyet hoz létre, vagy ha egy ügyfél jegyre adott választ küldött.

Ezen kívül a Beállítás->Email sablonok menüpontra navigálva újra ellenőrizheti az összes elérhető e-mail sablont, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincsenek-e letiltva.


Kérjük, tartsa szem előtt, hogy amikor az admin területről válaszol egy jegyre vagy létrehoz egy jegyet, a munkatársak nem kapnak értesítést arról, hogy pl. új válasz érkezett az admin területről, csak az ügyfél kap e-mail értesítést.

Updated on 2024-08-05
Was it helpful ?