A cPanel Cron feladat beállítása #
Jelentkezzen be a cPanel rendszerébe, és navigáljon a Cron munkák menüponthoz.
Adja hozzá a következő beállításokat :

wget -q -O- http://yourdomain.com/crm/cron/index
Módosítsa az URL-t az alap URL-nek megfelelően
- Eq. ha a root domainben van, akkor csak a http://yourdomain.com/cron/index kell beírnia.
- Eq. a /crm almappába a http://yourdomain.com/crm/cron/index beírásával kell beírni.
- Ha az alap URL címe https:// címmel kezdődik , győződjön meg róla, hogy a cron-feladat URL-címét úgy konfigurálta, hogy az https:// címmel kezdődjön .
Plesk Cron feladat beállítása #
A cPanel cron-feladat példákhoz lásd a cron URL-címét.
A Plesk esetében használja a következő konfigurációk egyikét:

Ha az első példa nem működik, próbálja ki ezt a konfigurációt:

Gyakori problémák #
A szerverem nem támogatja a wget parancsot? #
Ha a kiszolgáló nem támogatja a wget parancsot, próbálja ki a következő parancsok egyikét:
php /home/username/public_html/installation_folder/index.php cron/index >> /dev/null
php /home/username/public_html/installation_folder/index.php cron/index
Ha ez nem működik, az valószínűleg azt jelenti, hogy nincs telepítve a php5-cli csomag. A debian / ubuntu rendszereken a következőképpen telepítheted ezt a csomagot:
sudo apt-get install php5-cli
Ha nem tudja telepíteni a csomagokat, akkor adja meg a php elérési útvonalát próbálja meg a következő parancsot:
/usr/local/bin/php -f /home/username/public_html/installation_folder/index.php cron index
Cserélje ki a felhasználónevet és a telepítési_mappát a saját útvonalának megfelelően.
Ha egyik parancs sem működik, akkor használhatsz valamilyen ingyenes cron job szolgáltatást, mint például a https://www.easycron.com. A legtöbb ingyenes cron job szolgáltatásnak van egy 20 percenkénti végrehajtási korlátja, de ez a RevTec CRM esetében is jól működik.
A cron feladat tesztelése #
Annak érdekében, hogy tesztelje, hogy a cron munka konfigurálása után jól működik-e, létrehozhat egyéni személyzeti emlékeztetőt.
A főmenüben kattintson az Ügyfelek -> [Customer] -> Emlékeztetők fülre, és hozzon létre egy emlékeztetőt a felhasználó számára a legközelebbi dátummal, pl. ha az idő 09:50, adjon hozzá emlékeztetőt 09:51-re. Várjon 5 percet a cron munka futni, hogy értesítsen, akkor kap egy értesítést a CRM-en belül, az értesítésnek láthatónak kell lennie a jobb felső harangon.
Ha megkapta az értesítést, akkor ez azt jelenti, hogy a cron feladat konfigurációja megfelelően van beállítva.