Vezeti az e-mail integrációt

6 min read

A potenciális ügyfelek e-mail-integrációja egy hatékony Perfex funkció, amely lehetővé teszi a potenciális ügyfelek integrálását az e-mail címéből. Beállíthatja a e-mail továbbító bármely általad használt űrlapról, és a leadeket eljuttatja a CRM-be.

Eq. Ön 4 űrlapot használ különböző webhelyeken, amelyeket beállíthat a cPanel továbbítóiban, amikor e-mailt kap ezekről az űrlapokról, hogy továbbítsa a potenciális ügyfelek e-mailjeit, amelyeket a Beállítás -> Leadek -> E-mail integrációban állított be. strong>

Ez a funkció nagyon érzékeny, ezért figyelmesen olvassa el a magyarázatot.

Javasoljuk, hogy kezdjen egy új márka e-mail-címmel ehhez a funkcióhoz, amelyet csak a potenciális ügyfelek integrációjának továbbítására használunk. Nincs válasz, e-maileket írok ebből az e-mail fiókból. Eközben az Ön felelőssége a nem kívánt eredményekért.

Lépjen a Beállítás-> Leadek -> E-mail integráció oldalra.

Alapértelmezés szerint ez a funkció inaktív lesz. Az e-mail integráció konfigurálásakor beállíthatja aktívra, hogy a cron feldolgozza az e-maileket, ha talál ilyet.

  1. IMAP-szerver – A potenciális ügyfelek IMAP-kiszolgálója.
  2. E-mail cím (Bejelentkezés)
  3. Jelszó
  4. Titkosítás (SSL/TLS/Nincs titkosítás)
  5. E-mail törlése importálás után – Ha bejelöli ezt a lehetőséget, a sikeres importálás után a levél törlődik.
  6. Automatikus megjelölés nyilvánosként – A potenciális ügyfelek automatikus megjelölése nyilvánosként, a nyilvános potenciális ügyfelek a személyzet minden tagja számára láthatók.
  7. Mappa – Az alapértelmezés az INBOX – Ha Gmailt használ, nem válthat pl. Közösségi, fórum, frissítés hagyd az INBOX
  8. ra
  9. Check Every (perc) – A cron minden X percben ellenőrzi az új e-maileket, amikor itt beállította. Javasoljuk, hogy ez a mező 10 percnél nagyobb legyen. Ne változtasson keményen az adatbázisban.
  10. Csak a meg nem nyitott e-mailek ellenőrzése – Alapértelmezés szerint a cron csak a meg nem nyitott e-maileket ellenőrzi. Az e-mail ellenőrzése után a rendszer megnyitottként állítja be ezt az e-mailt, így a következő alkalommal nem lesz ellenőrizve. Ez arra szolgál, hogy megakadályozza az összes e-mail újra és újra ellenőrzését minden cron futtatásakor. Például, ha 40 000 e-mailje van ott, a CRON nagyon lassú lesz, és Ön nem lesz elégedett az eredménnyel. Ebben az esetben, ha ez a mező be van jelölve, minden rendben fog működni.
  11. Alapértelmezett forrás – a potenciális ügyfelek importálása után adja hozzá a forrást. Volt. E-mail integráció
  12. Alapértelmezett állapot – Az importálás után hozzárendelendő alapértelmezett állapot.
  13. Felelős az új potenciális ügyfélért – automatikusan hozzárendeli a potenciális ügyfelek felelősségét.
    leads email integration
  14. Értesítés az érdeklődő importálásakor – Szeretne értesítést kapni, ha új érdeklődőt importáltak az e-mail integrációból?
  15. Értesítés, ha az érdeklődő több alkalommal küld e-mailt – Ez akkor használatos, ha egy potenciális ügyfél többször küld e-mailt. Volt. a lead küld egy e-mailt, majd importálódik, majd küldjön egy másik e-mailt, de a lead már létezik az adatbázisban, így ha ezt a leadot nézi a jobb oldalon, megtekintheti az összes e-mailt ebből a lead küldésből. Ha ez a lehetőség be van jelölve, és a potenciális ügyfél több e-mailt küld, Ön értesítést kap.
 Ha a potenciális ügyfél állapota CLIENT, semmi sem fog történni, és egyetlen e-mail sem kerül mentésre az adatbázisban.
  • Értesítés – Szerepkörrel rendelkező alkalmazottak vagy Konkrét alkalmazottak – Ha nem választ ki egyetlen alkalmazottat vagy szerepkört sem, senki sem kap értesítést, függetlenül attól, hogy a fenti értesítési mezők be vannak jelölve.
  • A rendszergazdák nem kapnak értesítést, ha potenciális ügyfeleket importáltak e-mailből, ha nincsenek bejelölve.

    Miután Ön állítsa be az összes mezőt, MENTÉS az e-mail konfigurációt, és tesztelje a kapcsolatot a jobb oldalon található IMAP CSATLAKOZÁS TESZTELÉSE gombra kattintva

    Hitelesítési hibák #

    Ha a hitelesítés sikertelen, annak több oka is lehet:

    • Rossz felhasználónevet vagy jelszót adott meg
    • A kapcsolat egy másik szerverre van átirányítva (a fentiek szerint)
    • Titkosítás nélküli hitelesítést adott meg

    Gmail vagy G Suite gyakori problémák – Érvénytelen felhasználónév vagy jelszó #

    Az érvénytelen felhasználónév vagy jelszó a Gmail vagy a G-Suite használatakor gyakori hiba lehet, ha nem kapcsolta be a Kevésbé biztonságos alkalmazások funkciót, azonban ajánlott először ellenőrizni, hogy a jelszó helyes-e. p>

    G-Suite #

    1. Jelentkezzen be a Google Felügyeleti konzolba.
    2. Kattintson a Biztonság > Alapbeállítások elemre.
    3. A Kevésbé biztonságos alkalmazások alatt válassza a Ugrás a kevésbé biztonságos alkalmazások beállításaihoz lehetőséget.
    4. Az alablakban jelölje be A felhasználók kezelhetik a kevésbé biztonságos alkalmazásokhoz való hozzáférésüket választógombot.
    5. Ha nem kapja meg az e-maileket, és az SMTP konfigurációs tesztje azt mutatja, hogy a konfiguráció megfelelően működik, tekintse meg a következő cikkeket:
      1. https://productforums.google.com/forum/#!topic/Apps/M7TiKQAWhq4 a>
      2. https://support.google.com/a/answer/55299?hl=hu a>

    Gmail normál fiók #

    1. Jelentkezzen be felhasználói fiókjába.
    2. Látogassa meg: https://www.google.com/settings/ biztonság/kevésbé biztonságos alkalmazások
    3. Kapcsolja be.

    Kétfaktoros hitelesítés engedélyezve #

    Ha  engedélyezte a kétlépcsős hitelesítést Google-fiókjában, KELL generálnia egy alkalmazásjelszót, és hozzá kell adnia a jelszót a jelszómezőhöz.

    Kattintson ide, és olvassa el, hogyan hozhat létre alkalmazásjelszót.

    Jegyzetek #

    • A potenciális ügyfél importálása után az e-mail megnyílik.
    • Ez a funkció nem tölti ki automatikusan a potenciális ügyfelek mezőit, csak az e-mail cím és a név kerül kitöltésre. Ha a feladó beállította a NAME értéket az e-mail kliensben, a rendszer automatikusan kitölti a lead név mezőt, különben az e-mailt névként veszi fel, mert az e-mail kliensek hozzáadják az e-mailt névként, ha nincs megadva név. Ha további mezőket szeretne kitölteni, formáznia kell az e-mail HTML-kódot az itt leírtak szerint.
    • Ha az importált potenciális ügyfél nem pontos, akkor a kettős importálás elkerülése érdekében állítsa be az érdeklődőt “szemétnek”. Ha törli a potenciális ügyfeleket, és ez a potenciális ügyfél küldjön egy e-mailt, a rendszer újra importálja. Jobb, ha levélszemétre állítod.
    • Ha törölte a bejelölést Csak a meg nem nyitott e-mailek ellenőrzése – az összes e-mailt újra és újra ellenőrizzük, miközben csak a fel nem nyitott e-maileket ellenőrizzük.
    • Ha az e-mail integrációs funkció aktívra van állítva, és a CRON nem tud csatlakozni az IMAP-kiszolgálóhoz, akkor a tevékenység naplózásra kerül. A tevékenység ellenőrzéséhez lépjen a Segédprogramok -> Tevékenységnapló menüpontra, és keresse meg a következőt: [CRON] Nem sikerült csatlakozni az IMAP vezető e-mail-integrációjához.
    • Ha az érdeklődő az e-mail ellenőrzése után létezik a RevTec CRM-ben, és a lead állapota szemét, akkor az e-mail nem kerül mentésre az adatbázisba, és nem kap értesítést.
    • Ha az érdeklődőt már manuálisan hozzáadta a RevTec CRM-hez, értesítést kap arról, hogy ez a potenciális ügyfél e-mailt küld, és az e-mail tárgya és törzse be lesz jelentkezve a potenciális ügyfelek profiljába.
    vezető e-mailek integrációja
    • Ha melléklet található az e-mailben< /strong> automatikusan importálva lesz ehhez a potenciális ügyfélhez.

    E-mailek importálása meglévő e-mail címről< /a> #

    Ha nem szeretne vadonatúj e-mail címet használni ehhez a funkcióhoz, más módon kell konfigurálnia a potenciális ügyfelek e-mail-integrációját.

    1. Törölje a jelet a mezőből Csak a fel nem nyitott e-maileket ellenőrizze
    2. Lépjen a Beállítás->E-mail sablonok menüpontra, és tiltsa le az e-mail sablont (Új vezető jelölve ki a munkatárshoz), hogy értesítést küldjön, ha lead hozzárendelve.
    3. Ha 1000 korábbi e-mailje van, törölje az összes értesítési beállítás jelölését, hogy ne kapjon 1000 értesítést a CRM-ben.
    4. Hagyja, hogy a cron fusson egyszer, és ellenőrizze az összes e-mailt. Miután az e-mailjéből származó összes leadet importált, álljon vissza a fent említett régi beállításokhoz.
    Updated on 2024-08-05