Gyors telepítés és kezdeti útmutató

2 min read


Megfizethető és megbízható tárhelyet keres a RevTec CRM számára? Az InMotion Hostinggal kötöttünk partnerséget, hogy megkíméljük Önt a gondoktól! Kattintson ide, hogy felfedezze az InMotion fantasztikus üzleti megosztott tárhelycsomagjait, és akár 56%-os kedvezményt kapjon a RevTec CRM látogatóinak szóló tárhelycsomagokra.


1. Adatbázis konfigurálása #

Jelentkezzen be a cPanelbe, és hozzon létre egy vadonatúj adatbázist, amelyet a RevTec CRM telepítéséhez fog használni.

Megnézheti ezt a bemutatót , hogyan kell beállítani a MySQL adatbázist a cPanelben, ha nem ismeri az adatbázis konfigurálását, ha nem használ cPanelt, a legjobb, ha néhány kutatást végez, hogyan lehet létrehozni az adatbázist az aktív vezérlőpanelen keresztül.

  • Jelentkezzen be a cPanelbe a www.yourdomain.com/cpanel elérésével, és navigáljon a MySQL adatbázisokhoz, vegye figyelembe, hogy ez a lépés változhat, és egyes tárhelyszolgáltatóknál eltérő lehet.
  • Adatbázis létrehozása.
  • Hozzon létre felhasználót és állítsa be a felhasználói jelszót. (írja le a felhasználónevet és a jelszót, mert később újra kell használni)
  • Adja hozzá a felhasználót az adatbázishoz az adatbázis és a felhasználónév kiválasztásával.
  • Győződjön meg róla, hogy a felhasználó adatbázisba való felvételekor bejelölte a Minden jogosultságot.

2. Fájlok feltöltése a szerverre #

Töltse fel a fájlokat a szerver mappájába, ahová a RevTec CRM telepítésre kerül.

  1. Tegyük fel, hogy feltöltötte a fájlokat a “crm” mappába, navigáljon a következő mappába Eq. http://yourdomain.com/crm/install – Ne feledje, hogy az URL-címet aszerint kell beállítania, hogy hova töltötte fel a fájlokat. Ha az eq crm nevű aldomainre telepít, akkor az URL-t a http://crm.yourdomain.com/install címen kell elérnie.
  2. Ha az összes szerverkövetelményt teljesítette, kattintson a Go to Files/Folders Permissions gombra, ellenkező esetben konzultáljon a tárhelyszolgáltatójával a javításuk/engedélyezésükről.
  3. Ha minden engedélyt megkapott, kattintson az Adatbázis beállítása gombra, különben a mappákhoz 755, a fájlokhoz 644 engedélyt kell beállítania.
  4. Adja meg az 1. lépésben (Adatbázis konfigurálása) konfigurált adatbázis hitelesítő adatait.
  5. Kattintson az Adatbázis ellenőrzése gombra, és ha az adatbázis-kapcsolat sikeres, akkor átkerül a legutolsó lépésre, ellenkező esetben kérjük, ellenőrizze újra a hitelesítő adatokat és a hostnevet. (általában a hostnév a localhost, de ellenőrizze a tárhelyszolgáltatónál)
  6. Ellenőrizze, hogy az alap URL helyes-e – Kattintson ide , ha többet szeretne megtudni az alap URL-ről.
  7. Adja meg a bejelentkezéshez használt admin felhasználónevét és jelszavát.
  8. Válassza ki az időzónát – Nem ajánlott az időzóna megváltoztatása a RevTec CRM használatának megkezdése után.
  9. Kattintson a Telepítés gombra, ha a telepítés sikeres, a Telepítés sikeres üzenet jelenik meg .
  10. Törölje a telepítési mappát.

3. Telepítés utáni beállítás #

Modulok aktiválása #

A vásárlással együtt érkező alapértelmezett modulok nem aktiválódnak a telepítés után, ha szüksége van valamelyikre, navigáljon a Setup->Modules menüpontba az aktiváláshoz.

Alap pénznem #

Navigáljon a Setup->Finance->Currencies (Beállítások->Pénzügyek->Változatok ) menüpontba – Ha a pénznem nem szerepel a listán, adja hozzá a saját pénznemét. Alapértelmezés szerint a telepítéssel csak EUR és USD pénznem jön.

Lokalizáció #

A dátumformátum és a nyelv beállításához navigáljon a Setup->Settings->Localization (Beállítások->Lokalizáció ) menüpontba.

Általános e-mail konfigurálása #

Az SMTP e-mail beállítása a Setup->Settings->Email menüpontra navigálva.

Cron feladat #

További információ a cron feladat konfigurálásáról ide kattintva olvasható

4. Választható beállítások és információk #

  • Az e-mail sablonok testreszabása a Beállítás->E-mail sablonok menüpontban.
  • Állítsa be a felhasználói szerepköröket a Setup->Roles menüpontban.
  • Hozzon létre adókulcsokat a Beállítás->Pénzügyek->Adókulcsok menüpontban.
  • Hozzon létre offline fizetési módokat a Setup->Finance->Payment Modes (Beállítás->Pénzügyek->Fizetési módok) menüpontban.
  • Előre meghatározott értékesítési tételek – A tételek hozzáadása az Értékesítés->Tételek menüpontban történik.
  • Országspecifikus lehetőségek – További információ itt
  • Ha a támogatási rendszert fogja használni, akkor a Setup->Support->Departments menüpontban állítsa be a részlegeket.
  • Ezen kívül a RevTec CRM által kínált összes opciót megtekintheti a Beállítások->Beállítások menüpontban.
  • A biztonsági intézkedésekről bővebben itt olvashat
  • Módot keres a funkciók gyors létrehozására vagy elérésére? A RevTec CRM gyorsbillentyűkről itt olvashat.
  • További információ a kapcsolattartási engedélyekről itt található
  • További információ a személyzeti engedélyekről itt található

Hibaelhárítás és segítség #

Updated on 2024-08-05