1. Győződjön meg róla, hogy bejelölte a számla fizetési módját.
2. Ha a fizetési mód online fizetési átjáró, győződjön meg arról, hogy a számla pénzneme megegyezik a Setup->Settings->Payment Gateways (Beállítások->Fizetési átjárók ) pontban szereplő, vesszővel elválasztott pénznemekkel, és a fizetési átjáró aktív.
Navigáljon a Setup->Finance->Currencies menüpontra, és ellenőrizze, hogy a Currency kód megfelel-e a vesszővel elválasztott pénznemeknek, mint a második képen látható példában.
A RevTec CRM nem felelős azért, hogy a fizetési átjáró milyen pénznemben számláz, a legtöbb esetben a fizetési átjáró a saját támogatott pénznemeit és a számla pénznemét használja. A kérésben a RevTec CRM átadja a pénznemet, de ez nem jelenti azt, hogy az átjáró elvégzi a konverziót.
Ön, mint rendszergazda/számlaállító felelős azért, hogy ügyfeleinek a számlákhoz a megfelelő elérhető átjárókat adta meg. Tudnia kell, hogy az ügyfél milyen pénznemben fog fizetni, hogy a számlát ki tudja igazítani.